...men här har ni däremot lyckats. Grattis!

Jag kan inte bestämma mig för om den vita eller svarta är snyggast. Men det är EXAKT såhär en bomberjacka ska se ut. I modellen alltså. Enkel (även om det gärna får vara mönster på) utan massa fula detaljer, och ganska "stel" så att den inte säckar ihop om man släpper den på golvet. Lite styv liksom. Jag funderar seriöst på om jag har en bland-nationalitet. Ena dagen vill jag vara superminimalistiskt svensk, nästa sådär d&g-italiensk och en annan helt...någonting. English schoolgirl, typ. Undrar om det kommer fortsätta såhär, eller om det bara är en tonåringssak? Jag har inte sett så många vuxna som byter stil varje dag... I alla fall så är jag kär i den här jackan, skulle matcha den lite liknande den här tjejen: 
And THAT folks, is how to match a bomber. Är kär i hennes outfit. Löööve at first sight typ.
/clotra @ instagram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0