Forever alone typ

Hej igen! 
Kommer snart vara ensam hemma i några timmar. Tycker det var viktigt att ni fick veta det. Ska väl se på Project runway sverige och muppa runt på datorn som vanligt. Jag önskade att jag hade en riktigt sjukt bra bok som man kan flow:a i några timmar. Varje dag, typ. Så att tiden går fortare. Men tyvärr har jag lite bokbrist här i huset. Kanske börjar om på Hobbiten igen. Vi får se. Har ni tänkt på att det är rätt tråkigt att vara ensam hemma? Eller det är så...tyst. Inga bilar eller spårvagnar eller bussar som det är i städer. På landet är det öronbedövande tyst. Tur att klockan tickar och tvättmaskinen snurrar runt runt ;). Och att datorer med spotify finns. Har förövrigt laddat ner några appar till min dator, bland annat 123D Design och Evernote. Plus några fotoappar till, men dom är inte så bra tycker jag. Ska väl nörda appar lite ;) Jag är värsta tekniknörden och ska alltid läsa om nya kameror och appar och datamöss och allt sånt, haha. Och en The Hobbit och Sagan om Ringen-nörd, sitter och googlar om det hela tiden, hehe. 
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0