Austalian x2

Jag har börjat läsa de här två bloggarna, som båda skrivs av två australienskor, efter att ha följt dem ett tag på instagram så tänkte jag att VARFÖR läser jag inte deras bloggar? Speciellt www.fellt.com/garyprepper hon har extremt fina bilder som hennes pojkvän (antar jag att han är?) har tagit, både på bloggen och på instagram. (garypreppergirl och lukebolt är hon och hennes pojkvän på insta). SÅ jag tycker ni kan kolla in hennes blogg.
 
Nr. 2 är också en australienare som sagt, Tuula Vintage heter bloggen. Sök bara på www.tuulavintage.com. Hon heter tuulavintage på instagram och har också fina bilder.
Hoppas ni gillar dom!

På tonår idag hade vi KT i stället, och packade julpaketen som jag pratade om (starofhope.com läs mer). Det var kul faktiskt! Godnatt typ :)
Bananlådor packades fulla med mat, godis, skolmaterial, lite julpynt, värmeljus MED MERA till fattiga familjer i Rumänien. Ha en bra kväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0