Snart snart

Jag ska snart gå och fota lite av mina senaste köp. Bla en bomberjacka, skjorta och shorts. Så håll ut! Jag kan inte lova en tid det blir publicerat för när jag gör det så blir det aldrig så... Jag skulle vilja fråga er alla om ni vet när H&M's höstkatalog kommer eller om den redan kommit? Vi brukar alltid få den i brevlådan och det var inte så länge sen vi beställde något där så vi borde ju få den (om man inte har beställt något därifrån på länge kan dom dra in "prenumerationen" på den). Jag är sugen på att sitta och ringa in saker jag vill ha, och jag och A-I brukar få beställa lite saker därifrån varje höst, hoppas vi får det i år med! Jag skulle behöva en ny väska (jag VET att jag har 2043874832 stycken redan men jag vill ha en fin brun eller svart jag har mest färgglada) och någon snygg tröja och kanske lite mysiga höstkläder. ÅH jag är störd som längtar efter att ha höstkläder redan men asså...det verkar inte bli någon sommar här ju! Blää! Hoppas jag (och familjen och förhoppningsvis någon mer familj) kan åka utomlands i höst! Typ Grekland eller något sånt fint! Eller kanske redan i sommar??

Okej det här liknade mer något jag kladdat ner i min dagbok, blev lite långt...hehe. Aja, ha det bra!
kram

några bilder från marstrand. åh så fint det är där! <33

ps.Lisa jag kollade igenom alla bilder från resan i din kamera. ds.

 



Kommentarer
rebecca - modeblogg med outfits

Härliga bilder! :)

2012-07-16 @ 17:13:00
URL: http://fashionminded.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0