15 år!

Hej! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag är i Göteborg och kom hit i tisdags. Igår fyllde jag 15 år och då var vi på Marstrand! Mamma, jag, A-I, kusinerna, moster och min tremänning från Australien. (hon har en svensk mamma och kan svenska ganska bra). Vi var där och doppade fötterna i havet och fiskade krabbor! Och så köpte jag en fin lång klänning för 200 kr billigare för att den hade gått upp i en söm!! Bara att laga ju! Solen sken och jag blev lite bränd på kinderna. Kolla min instagram (clariizz) om ni vill se bilder därifrån, annars får ni se dom på bloggen ikväll! Här är i alla fall en bild på två krabbor vi fångade i en turkisk yoghurt burk vi fiskade upp ur havet. Innan vi gick och köpte krabbspön allihopa fiskade vi med en klädnypa och snöre som vi fick av en förskoleklass som var där, haha. Med korvbitar. Det gillade krabborna ;) Idag blir det lite shopping med mamma, moster och kusin Alva (hon är 8 år) när dom andra är på liseberg! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0