Vi fortsätter jakten på bättre material hos H&M.

Scrolla ner lite om ni missade det förra inlägget. H&M har fått in maaassa fina nya plagg, typ 3 sidor eller nåt. Såg att det fanns lite läder och kashmir med i bilden! Här är mina favoriter. Vill man vara fin får plånboken lida pin.


båda 100% kashmir, kostar 599:-/st


100% kashmir 599:- resp. 100% läder 799:-


Båda 100% läder, 399:- och 499:-
 
Den här "minikollektionen" eller vad man ska kalla den kallas PREMIUM QUALITY och det finns även ett par handskar, ett par skor till och en kuvertväska. Allt i äkta skinn. Lite dyrare än vanliga kläder men det är ju inte så konstigt när det är "äkta" material. Jaja jag har blivit en materialnörd. Men aja. Jag vill gääärna ha en kashmirtröja, men den är liiite för dyr. Och ballerinaskorna. Och väskan. Och alltihop. Om jag ska fortsätta och hålla på med massa äkta saker hela tiden kommer mitt bankkort spricka. Fast det blir nog inte verklighet av alla mina drömmar ;)
 
Någon mer materialnörd där ute?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0