Today I don't feel like doing aaanything!

Idag regnar det och blåser ute, en perfekt dag att se på film och mysa inomhus alltså! Jag ska nog sätta på någon mysig komedi eller kanske man ska förfriska minnet av Avatar? Eller någon annan bra film. Bara den är bra. Så kan jag sitta i soffan och dricka te och äta godis eller nåt, åh vad mysigt! Jag älskar verkligen hösten! Det är så MYSIGT och för att inte tala om alla snygga kläder! Jag vet att jag är värdelös på att visa er outfits och sånt, men jag kommer aldrig ut och tar kort. Eller plockar upp kameran ens. Och bilder tagna i spegeln är inte något vidare. Så det får det bli bättring på! Jag måste förresesten kolla på "gangnam style" också, har endast sett den utan ljud under en lektion, haha. Vad ska ni hitta på idag?
Bild från instagram: clariizz
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0