Söndagsdeppig en lördag

Blä vad den här dagen varit lång och trist och grå! Man ska ju ta tillvara på såna här dagar, sitta inne och mysa, det är ett måste. Men jag har mest strukit runt i huset utan att ha gjort något egentligt förutom för att skala potatis och stryka en skjorta och städat lite på rummet. Jag ville se en film men det gjorde jag aldrig... Och ute var det bara grått och det regnade inte ens så det var inte ens mysigt. Så jag känner mig typ tom och deppig, jag brukar bara va så här på söndagar, att dagen känns oändlig och jag inte har NÅGOT att göra. Jag måste göra något kreativt så jag blir glad. Jag ska måla ett fint träd med fina röda löv på. Då blir jag glad, när jag får vara kreativ. Man måste förresten börja fundera på gymnasiet nu. Jag är 99% säker på att jag ska gå bildestet. Helst i Arvika men jag ska kolla på lite skolor i Karlstad också, gå på öppet hur och sånt.
Hoppas ni har haft en bra dag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0