Paris je t'aime

 
bild 1: second hand-väska med vampire-halsband från england (fått av lisa) och kamerahalsband från glitter
bild 2 och 3: eiffeltornet! på tavlan bredvid är eiffeltornet med på ett hörn också. Jag har aldrig varit i paris, bara i Nice (på rivieran alltså). Men jag tycker eiffeltornet är så fint så det får vara med. turkosa ringen är mammas gamla, den silvriga är från Malin och den med blomman är köpt i Visby (affären heter Tiara).
Bild 4:mina favoritfärger på nagellack och väska från H&M som står mot ett bokstöd faktiskt. Jag ska noga byta ut både väska och nagellack och få det lite höstigare. Nagellacken från depend, chic och loreal. Vet ej vilka nummer. 
 
GILLAR NI SÅNA HÄR INLÄGG? SKA JAG GÖRA FLER SÅNA? KOMMENTERA ISF!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0