Håltimme!

Finns det något bättre än beskedet att man har HÅLTIMME? Även om man antagligen kommer sitta på en bänk och uppdatera instagram en gång i sekunden så är det en härlig känsla. Idag hade jag som tur var med mig min dator så jag och Anna sitter i elevrummet och hon gör läxor och jag surfar. Härligt värre typ. Hon ska förövrigt följa med mig hem efter skolan och sen kanske det blir så att vi går på tonår på kvällen. Får se om vi är färdiga med vårt lilla projekt då ;) Jag hoppas verkligen att jag får min ELLE idag. Det är det största numret någonsin, över 400 sidor. Varav kanske 100 sidor reklam men ändå. (Detta gäller Sverige. I Indonesien har de gjort ett nummer på 1000 sidor. I Kina får de ha numret varannan vecka istället för annars blir den för tung att bära hem. Men i alla fall). Jag älskar modemagasinens höstnummer. Tjocka härliga med MASSA inspiration som man kan sitta och läsa ungefär som mattemys á la William Spetz. 
 
Den här helgen är det MÂTEN. En marknad. Där du kan köpa piratkopior på mestadels Louis Vuitton-väskor, fula skor, äckligt godis, goda munkar, konstiga leksaker, korv med mos eller kanske en tröja med texten "fuck you I drive a Volvo". Samtidigt som du går med lukten av tobaksrök och brända mandlar. Men nu är det lunch.
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0