kul, kul, flirt, flirt

(för att citera Lisa)
Det som är kul är att det har kommit en hel del kommentarer på sista tiden, GILLAS!!! Och så har det kommit massa nya snygga saker på H&M trend. Här är mina favoriter.
Snyggt linne och awesome skinnjacka. GEE MIG!!
GE. MIG. NU. Speciellt byxorna, blir nog ett köp...
Usch. De här skorna är så fruktansvärt fula men ändå så älskar jag dom. Kostar bara 800kr.... (äkta skinn)
 
Vad har ni för er då? :)
Jag har varit på TUSENFRYD idag (typ norges svar på gröna lund). Jag åker inga karuseller (mår illa=spyr) så det var inte kul. Men jag har börjat en ny bok; Cirkeln (ÄNTLIGEN sitter lisa och skriker framför datorn) OCH tappat min tand (*applåder* hemma hos lisius thorangus). I går var Lisa hos mig för hon hade sovit över. Jag har förresten några bilder från kalaset att visa! Jag gör det imorgon om jag kommer ihåg... Plus en outfit. Så det blir nog lite att läsa för er imorrn. (REMIND ME PLEASE)
Kram!


Kommentarer
Neha

Jackan var snygg:D

2012-07-21 @ 12:24:39
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0