The Ark

Kollade igenom mina gamla facebook-album (ingen rolig upplevelse kan jag berätta...hm) och hittade ett med massa bilder från när jag och Lisa var på The Ark på Liseberg (deras näst sista konsert, jag var på den sista på gröna lund också men tog inga bilder där). Det var inte så många bilder som blev bra, och de som är över här tror jag att pappa eller någon tog. 
 
Efter att The Ark var med i Melodifestivalen 2007 blev jag helt gaaalen i dem, seriöst, har en pärm med massa tidningsutklipp, tre t-shirtar, alla skivor, allas autografer, massa posters, en bok om dem osv. Fast sen de slutade göra musik för något år sen lyssnar jag aldrig på dem längre, men jag har knappast släppt det helt. Det här var helt klart den bästa konserten, jag och Lisa stod och hoppade som idioter. Haha, minnen... 
 
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0