Lego LOTR

Tjena!
Jag måste bara "visa" en sjukt bra video på youtube, den är säkert uråldrig osvosv men jag upptäckte den för några dagar sen, och det är alltså Lord of the Rings med Legogubbar. Den är väldigt välgjord, den följer filmerna exakt (det är samma ljud som i filmerna, samma röster osv) bara att det är...lego. Och inte lika lång, alla tre filmer har har blivit ihopknödda till en som är ca 1,5 timme. Jag har inte kollat hela, men hittils är den faktiskt väldigt bra och ROLIG, eftersom att de har lagt till massa små random detaljer som jag typ skrattar som en gris åt. Till exmpel när Lurtz dödar Boromir (oops spoiler), så skjuter han först med en pil. Sen med en sopkvast (?), sen med en banan (?!?) och sen var det så sjukt att jag typ dog av skratt, han plockar upp en HÖNA (?!?!?!), som LÄGGER ETT ÄGG och SKJUTER BOROMIR MED DEN!?!?!?!?!?!?!? Det var så stört att jag dog. Sen är det den där himla grisen som står i baren i Bri..jag bara...dafuq.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0