H&M, varföööör?

Tjena! Jag gick in på hm.com och hade lite dåligt samvete (haha) för att jag inte varit inne där på länge, och när jag väl kom in så fick jag ännu sämre samvete eftersom att jag ville ha ungefär hälften av alla saker därifrån. Hm. Några favoriter:

Fina skor och en tröja/linne/sak som jag blev kär i.
Jag har inga ljusa jeans, känner att jag behöver det...hehe
Mer ljusa jeans. JAG VILL HA ETT PAR SLITNA JEANS! 
Agoiw94nwöc3r9hn
 
That's all folks. Men jag minns knappt sist gång jag köpte något som inte var ätbart (eller småsaker som typ tidningar). Var det kanske i trollhättan? Ingen aning... Men i alla fall så är jag grymt shoppingsugen nu, haha. Dumma H&M...
Ciao!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0