Mer böcker, igen!

Jag vet att jag skriver mest om böcker, men det är ju det jag håller på med mest just nu och det som intresserar mig. Jag har en lista med böcker jag vill läsa, den är ganska ofullständig dock. Jag läser "Jane Eyre" nu, och idag gjorde jag något olagligt (enligt mina egenskrivna boklagar), började i en bok innan jag läst ut den förra...haha. Men jag köpte ju boken "Drottningen vänder blad", och den är bara ca 100 sidor, och jag var så nyfiken på den så jag kunde inte låta bli att läsa den...haha. Men jag ska självklart fortsätta med Jane Eyre sen!
Lite bilder från weheartit.com
Aningen smärtsamt att se hur någon behandlat de här böckerna </3
 
 


Kommentarer
lisa

uppdatera bloggen. Punkt!

Svar: ojojoj vad du är krävande...haha
Merry

2013-06-30 @ 19:08:58
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0