Letters

Okej, eftersom Lisa tvingade mig att göra ett inlägg (the Force is obviously strong in this one), så gör jag ett, med fler bilder från weheartit eftersom jag inte har några andra att lägga upp. Och iofs så är det väldigt fina bilder därifrån, fast ibland känns de ganska överdrivet redigerade... Jag är sugen på att göra något med alla fina brev jag får, inte bara ha dem liggandes i en låda, men ha dem så att de syns lite. Undrar om man kan ha sån tur att man hittar något GAMMALT brevpapper på en loppis eller så...det skulle vara fint att skriva på gulnade papper och kuvert. Eller så får man helt enkelt fixa själv. Och som avslutning på det här vill jag uppmana dig (JA JUST DU LISA!!) att skriva ett brev till mig!
 


Kommentarer
lisa

jag vill ha något fint att skriva för annars försvinner lite av den magi som ligger i ett vackert brev.., håller du inte med, egentligen?

2013-06-30 @ 22:19:22
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se
lisa

En sådan där låda som är på översta bilden borde man kanske skaffa för att bevara brev i, eller vad säger du?

Svar: ja, i alla fall de fina vi skriver nu! (inte de med diddle på från 4an...haha)
Merry

2013-07-01 @ 00:53:44
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0