Trolololol

Hello!
Jag vet, min blogg är värdelös och suger och jag är negativ och allt, men jag är så oinspirerad, trött, frusen och vill bara ha vår och en sol som stannar uppe mer än 9 timmar om dagen. Men den här helgen ska jag med Lisa till hennes farmor och farfar i Trollhättan, det blir kul! Då hoppas jag att det ploppar upp lite roligare inlägg, efter helgen alltså. Imorgon åker vi direkt efter skolan (iaf jag gör det) och det blir tre bussbyten men det klarar vi lätt. Glöm inte att det är förintelsens minnesdag imorgon... Vi ska se Schindlers list på skolan, jag har aldrig sett den så det blir intressant!
Nu ska jag skriva någon slags text om låten "Some Nights" på engelska, det går väl som det går...hehe.
Godnatt!
//clara
Hoppas verkligen att jag kan gå på 30 Seconds to Mars när dom kommer till gröna lund i sommar, hoppas hoppas hoppas!! 
 


Kommentarer
Frida :D

Ojojoj claren, intressant*

2013-01-25 @ 19:15:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0