Sommar...

Jag saknar sommaren. Inte särskilt somriga bilder, men när det är så ljust som på första bilden, klockan 7 på morgonen vet man att det är sommar!
Blommor överallt (dessvärre lockar de till sig ovälkomna insekter som exempelvis getingar). Och "Fridas" hästar, småttingarna. Gulliga.
 
No comment.
När man lägger sig på kvällen och det fortfarande är ljust ute.
Blåbär och HAVET. Älskar att bada i havet när det är varmt och klart vatten, så att man aldrig vill gå upp. Dessvärre är det typ aldrig någon som orkar bada lika länge som jag, det vill säga minst en och en halv timme.
Göteborg (utanför Universeum, brukade leka med dinosaurier när jag var liten så blev glad när jag såg att det fanns massa i "naturlig" storlek!). Och solnedgångar, älskar det.
Shoooorts och att fylla ååår och äta tåååårta. Okej jag ska sluta nu.
Ah färska svenska jordgubbar (som inte syns så bra men whatever) och mina konfaskor med en klänning jag köpte på gina tricot för en 50-lapp (den är neongul egentligen, bara ett instagramfilter).
Jag är ganska sugen på att ha vår och sommar nu, är oändligt trött på alla tråkiga, mörka och kalla dagar...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0