Mitt 2012

Efter ett förslag från min kära lilla Lisa (hon är typ ett halvår yngre än mig, mohahaha), så ska jag göra en summering av 2012. Brilliant idea my dear friend. 
Januari:
Jag var i Stockholm och såg The Stig-Helmer Story bland annat, shoppade en hel del också. Sen åkte vi skridskor på sjön också, KUL!
Februari:
Prao:ade på Cubus (och köpte lite saker den sista dagen), jämförde mina Converse, var i Sälen på sportlovet. Påbörjade även min BUY-ALL-THE-MINTGRÖNT'S!!!!-period, haha.
Mars:
Läste Sagan om ringen för första gången (tror jag?). Haha, minns inte så mycket mer....
April:
 
Var i Hemsedal på påsklovet (bilden är från den högsta toppen, Totten). Jag, Lisa, A-I och våra mammor var i Stockholm, bodde på hotell med världens godaste frukost, såg Jesus Christ Superstar och alla fina träd i Kungsträdgården!
Maj:
Här hände det grejer! Var utomlands, i hela tre länder: Italien, Monaco och Frankrike! Det var OTROLIGT KUL!
Juni:
Var i Oslo med klassen, åkte till Stockholm med KT, hade världens finaste midsommar, hängdes med fukter hos Frida.
Juli:

Hade min australienska tremänning på besök, fyllde 15 år, hade kalas, var i Göteborg och på Marstrand, åkte båt med pappa och A-I
Augusti:
Var på konfaläger, bröllop,  vi fick en efterlängtad asfalt på vägen, jag började 9:an.
September:
Var på mâten och åt brända mandlar, hösten kom, Missoni för Lindex släpptes, jag köpte Hobbiten, köpte äntligen min MacBook Air, konfirmerade mig och hade mysiga kläder.
Oktober:
Hösten fortsatte. Charlie. Åkte till Turkiet och köpte världens finaste skrivbok. Saknar Turkiet, underbart land om man lyckas se förbi alla turistfällor och svenskar.
 
November och December har jag inte så många bilder till; november var ganska grå och dyster, såg Breaking Dawn part 2 (som inte var särskilt bra) och bakade pepparkakor med Lisa. December var för en gångs skull VIT, julen kom och gick, och HERE WE ARE.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0