Hemmaaaa!

Hej!
ÄNTLIGEN HEMMA! är allt jag kan säga. Har duschat och vräkt i mig massa mat, efter en lång bussresa (fråga inte hur man lyckas ta sig 15 mil på TRE TIMMAR...wtf...) och vi hann till och med en halvtimme shopping också, brände 114kr för att vara exakt, plus 99kr från mitt bikbok presentkort. Jag kanske visar er det jag köpte imorgon, det är för mörkt för att ta snygga bilder nu.... 
 
I går shoppade vi också, jag köpte ett par übersnygga jeans och en bok (TOLKIEN: The Illustrated Encyclopedia. GAAAH ÄR galet excited av bara tanken på den!) och så fikade jag och Lisa på espresso house, och båda kvällar såg vi filmen "på spaning med bridget jones"...haha. Och så kollade vi på ice age igår också. 
Mina byxor....visar hela imorgon! 
Fika!
Ciao! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0