Frida Gustavsson!

Jag vet inte riktigt varför, men jag blev jätteglad när jag såg att H&M har Frida Gustavsson som modell igen. Hon så vacker! Inte mina favoritkläder kanske, men min "favoritmodell". Inte för att jag är särskilt...vad ska man säga..."modellfreak", alltså inte särskilt intresserad av modeller och deras namn (snarare namnet på den som skapat deras kläder, haha), men Frida Gustavsson är cool. Elsa Hosk också. 

Idag var jag på prova-på-dag på Solberga i Arvika, det var helt okej, bättre än vanlig skola i alla fall, haha. Jag vet i alla fall att jag inte vill gå natur! Känns riktigt konstigt att jag kommer flytta hemifrån om mindre än ett år, HJÄLP!
//Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0