Kabaré!

Tjena!
Igår hade vi äntligen vår kabaré som vi slitit med i en vecka! Den blev riktigt lyckad, men fikapausen med lottdragningen blev så lååång. Jag sjöng, "All We Are" med OneRepublic, och jag dog inte så jag kan väl säga mission completed. 
Från bakom scenen, det hängde typ ett draperi där och när den här bilden är tagen gjorde några killar en dans till en låt...vad den nu heter, "kissable, huggable, loveable, unbelieveable"-låten typ. 
Jag vet att du vill döööda mig frode men jag lägger upp den här bilden ändå (det är inte en riktig pistol, soft air gun tror jag)
Idag är jag leeedig! Och imorgon ska jag på läger och har sportlov hela nästa vecka.
 
Ciao!


Kommentarer
Frida

Jag kommer döda dig, med den där pistolen claren! ;O

2013-02-22 @ 17:58:08
Lisa Thorängen

Längtar tills imorgon!!! Hatar att vi inte åker samma buss -.-.-.-.-.- Jag kommer inte sitta med någon isånnafall :(

2013-02-22 @ 23:54:46
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0