Frost

Canon EOS 1000D, ISO 100, f/1,8, Objektiv: Canon EF 50mm f/1,8 II
 
Det var ett bra tag sen jag var ute och fotade ordentligt, så igår såg jag min chans (lol) när det var frost och sol ute. Jag ÄLSKAR verkligen mitt objektiv, det sitter på hela tiden nu. Varnar för tråkigt fotosnack för er som inte är intresserade! Jag har bestämt mig för att spara ihop till en Canon EOS 650D, jag vet inte riktigt om jag ska ta den med kitobjektiv eller 18-135mm IS STM-objektiv. Det kan ju vara värt att ta den senare, även om den kostar ungefär 2000kr mer. Men det objektivet kostar typ 1300 mer utan kameran till, så jag får väl bita ihop och spara spara spara. Eftersom man kan filma med den kameran så kan det ju vara bra att ha ett sånt objektiv, dessutom är autofokuseringen väldigt tyst på det. Jag ska sälja mitt värdelösa 70-200mm Sigmaobjektiv (det är för dåligt för mig i alla fall, bilderna blir inte tillräckligt skarpa för min smak. 
Oj det blev mycket text, men aja. 
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0