Oppa Bombur style

Tjenare!
Idag hade vi nationellt prov i engelska (som var jättelätt) och sen hade vi inga lektioner på två timmar, så jag, Anna och Frida gick till McDonald's och åt mat (efteråt fick vi veta att det hade varit korvstroganoff på skolan...ugh). Haha, jag har bara ätit 'dålig' mat idag. Vi kollade i lite affärer på det nya köpcentret (det finns inga bra affärer, så vi kollade på djuren i djuraffären istället...haha), sen FIKADE vi på donken. Hade två timmar slöjd (yay...), och när jag kom hem så hade mormor gjort pannkakor så då åt jag pannkakor med NUTELLA (jag mår illa av pannkakor om jag har något annat av nutella på, don't know why). 
Crêpe i Monte Carlo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0