Komsi komsi våreeeen.

Taizé
Tjena!
Idag var jag på skolan, behöver jag nämna hur underbart (eller inte) det var? Jippi.
I alla fall, jag ska läsa de sista sidorna ur Silmarillion (jag vet, det är helt sjukt att jag inte har läst ut den än, så här lång tid har det aldrig tagit att läsa ut en bok) men det är för att jag knappt haft tid+att jag har velat spara på den. Sen ska jag nog läsa Berättelsen om Pi. Måste se klart filmen någon dag...
 
Jag ska nog beställa lite bilder också, framkalla alltså, och sätta in i ett taizéalbum (Lisa om du har någon bild därifrån som du vill vara snäll att dela med dig av så kan du gärna skicka på facebook, jag tog inte en enda bild med kameran i Taizé...). 
 
Måste bara säga att det antagligen inte blir sådär supermycket uppdatering här den närmsta tiden, har inte så stor lust att blogga, men om jag får lite inspiration så kanske! :)

Tschüss! (japp jag är har gått och blivit tysk)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0