Foton

Idag fick jag mina bilder på posten, som jag beställde i förrgår (tror jag). Det var blandade bilder, från Frankrike/Italien/Monaco/Turkiet. Det enda som behövs är ett album att sätta in dem i nu, det blir kul! Jag gillar att kolla i fysiska album väldigt mycket, att skriva i dem och rita lite på kanterna kanske. Jag har ett speciellt Taizéalbum som jag klistrat in bilder i, och biljetter och massa sånt från den resan. Jag har ganska många biljetter från olika saker i Italien som jag ska sätta in i ett vanligt album. Haha jag kommer nog få göra ett helt album med bilder på Kotten, jag har så sjukt många i datorn som jag vill framkalla, och jag framkallade ju några nu också. Det är kul att framkalla instagrambilder, de är så fina när de är kvadrater med fint filter på och allt. Bara kvalitén som sviker lite, men de passar faktiskt bättre lite blurriga.
Men nu måste jag plugga till ett svenskaprov om sekelskiftet, ciao!


Kommentarer
P I X E L I E - Erica Pettersson

Fina bilder :)
Jag håller med om att det är roligt att kolla i fysiska fotoalbum. Man får liksom en annan känsla av det som man inte kan få genom att kolla på bilder i datorn.
Ha det bra!

2013-04-17 @ 23:12:22
URL: http://pixelie.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0