Värst vad många konkurser idag då....

För er som missat det så har Expert (ni vet, elektronikgrejs) ansökt om konkurs idag. På deras hemsida finns en lista med egenägda butiker som kommer stängas, och ni kan ju förvänta er en FET rea på dom! See you there ;)
Kanske köper en liten kompaktkamera billigt som jag kan ha när jag inte orkar släpa med mig den stora systemkameran överallt. Behövs ju egentligen inte då man har en mobil med en så bra kamera men jag gillar mer att fota med en riktig kamera när man kan fokusera ordentligt, ha en riktig knapp (jaa jag vet att man kan trycka på en knapp på iphone men ändå) och sånt. Hopas dom har fler roliga och BILLIIIGA saker på rean. PÅ tisdag släpps btw två saker: Lindexs samarbete med MIssoni och Green Days nya skiva. KÖP! Jag måste verkligen ha ngt från missoni kollektionen. Ska försöka släpa med mamma till karlstad ngn dag om dom säljer det där. Annars finns ju internet. Nej nu babblar jag bara, godnatt och önska mig lycka till på mitt franskaprov imorgon ;)
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0