Stalker, jag?

Är jag den enda personen som klickar på någon person i kommentarerna i någon facebooksida, och den kanske bor i USA, och sen kollar profilen. Om den har allt öppet, kan man kolla på statusar, bilder, skola m.m. Jag tycker det är jättekul, alltså inte att stalka någon men bara kolla liksom hur man "lever" i USA. Känns som att allt i USA som tex. high school och sånt bara finns i filmer. Ibland får jag lust att börja mejla med någon i USA, men gör aldrig det. Men det vore kul att ha mejl-/brevkompis som bor jättelångt bort. Eller så är det bara jag som tycker det för att jag är konstigt. ELler inte, jag vet inte. Är det någon mer som gör så här eller är jag weird, haha?? ;) Hittade förresten massa "koder" för att ha memes (trollface, me gusta, forever alone osv.) i chatten på facebook, haha. Fast dom är så små så dom syns inte så bra... :)
Jag och mitt hår ;) Har lust att klippa av någon decimeter och få en lång page typ. som är lite längre än till axlarna. Är trött på allt hår som hänger och slänger och som man måste borsta varje dag. Usch. Närå, det blir aldrig slitet eller så (haha jag klipper mig typ en gång om året, och det enda jag gör med det är schampo+balsam+sliter mer hårborsten i det. Ingen inpackning eller nåt). Men jag vill ha kortare hår, det är coolare och typ alla tjejer i vår klass (okej typ 2-3/9 har ganska kort) har långt hår. Så jag vill vara lite udda. Plus att jag tycker nästan att kort hår är snyggare. Jag gillar inte när man har hår till rumpan! Men det är bara vad jag tycker. Jag älskar att ha rakt och slätt hår. Får se hur det går med klipp-planerna. Det växer ändå ut väldigt fort. 
 
Sommaren mellan femman och sexan (2009) gjorde jag en extremt misslyckad klippning (tror inte jag var tillräckligt bra på att förklara vad jag ville ha) och det blev till hakan på mig (gissa hur runt mitt ansikte såg ut?).Så det har växt väldigt bra på 3 år, plus några klippningar á 5-6 cm st. 
Hejdå! Ikväll blir det svenska hollywoodfruar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0