Sneek peak

Kofta-Lindex // skjorta/blus-H&M // konfirmationskors
Nu har gästerna åkt hem. Jag ska städa upp resten på mitt rum. Blä jag vill INTE ha skola imorgon! Usch usch. Frida den lille skiten är på Mallorca. Orättvist! Jag vill utomlands. Fast helst till Italien. Milano till exempel! Det är sommar där fortfarande, plus att man kan kolla in alla fashionistor med höstkläder. Åh<3 Eller Paris. Tänk att åka till PARIS på HÖSTEN. Jag kan ju föreställa mig hur underbart det är! Men till helgen är det iaf mâten (=marknaden typ). Jag ser typ bara fram emot all MAT. Pizza, belgiska våfflor, munkar, mâtensgodis..Åhh! Så sjukt gott! Och skrabelucker eller hur det stavas. Mums! Jag kommer seriöst äta ihjäl mig. Okej; NOTE TO MYSELF. DO NO BUY ANY SHIT!!! som jag brukar göra. Masssa skitsaker. Kanske köper några billiga dvd:er.
Okej nog om det. Kanske visar hela outfiten sen! 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0