okej this sucks

Jag hade TVÅ. UNIKA. BESÖKARE. IDAG. Seriöst. Det är inte så kul att blogga när typ 3 personer läser den och det för att ni måste för ni är mina kompisar typ. Okej jag är väldigt negativ. Men det är ju SANT. Så ni som inte är mina kompisar, alla andra, om ni vill får ni väldigt gärna tipsa andra om den här bloggen så den kommer igång lite! jag vet inte vad jag ska skriva om eller visa för bilder som andra tycker om. Som inte är tråkigt liksom. Det finns ju miljontals modebloggar. Jag behöver en liten twist, den här känns ganska ordinär. Något tips?? Jag försöker komma på saker som jag gillar som man kan blogga om och som så många andra inte skriver om också. Så att folk blir lite intresserade liksom. För jag vet att jag är bra men bara att folk måste upptäcka det typ. Kanske mer resegrejer? Kan ju testa ;)
Nu ska vi försöka vara positiva! Jag får fundera vidare....vilka inlägg har blivit mest kommenterade tro,,,,?? 
godnatt aliihopa som ska sova nu! skriver mer snart kanske.
xoxo clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0