Missoni för Lindex

149:- // 399:- // 399:-
Tre favoriter från Missoni för Lindex-kollektionen! Tror jag ska köpa tröjan och mobilfodralet. Kanske lyckas övertala mamma att få skorna också. Har fixat min PRAO idag också, jag ska vara på min gamla skola (går mindre än 60 elever där) i 1-2:an. Det blir kul! Haha, det är NÄSTA VECKA och vi ska lämna in lapp om det imorgon. I sista stund kan man säga. På onsdag har vi studiedag (♥) och då ska vi till Arvika (där Lindex finns :D) och efter det till Lova (1 år, hennes mamma också då ;). MYSIGT. Hoppas inte alla arvikingar köper upp allt från Missoni. Hör ni det, gör inte det! Närå. 
 
Ska ni köpa något därifrån, och i så fall vad? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0