Le torrschampo

Ville tipsa er om ett jättebra torrschampo, men de flesta av er vet nog redan om det, BATISTE. Jag har smaken...,eh lukten kanske är ett bättre uttryck, "coconut&exotic" och den luktar jättegott! Ett udda tips är att inte använda sånt som luktar så mycket som den här, när du mår lite dåligt eller är på någon skittråkig resa osv., för då kan det hända att du får en deja vu liknande upplevelse varje gång du känner lukten av det. Som tex mitt kokosbodybutter från the body shop, ALLTID när jag känner lukten av det tänker jag på körresan och Cypern. Inga dåliga minnen, men jag skulle hellre vilja att jag inte tänkte på något särskilt när jag kände lukten. Fast det vore coolt om jag fortfarande tänker på cypern om 70 år när jag känner lukten av det ;).
Kostar ca 55 kr på Åhléns, finns massa olika lukter! Håret känns nästan nytvättat efter man använt den. Så köp köp köp om du inte orkar duscha varje gång håret är fett ;)
Har idag haft matteprov, och har andra delen imorgon. Har även tagit vaccin mot livmoderhalscancer idag, det gjorde väldigt ont! Sitter och äter brända mandlar sen mâten, mums ;)
Imorgon är det KT (=Kreativa Teamet typ, en tjejgrupp i vår kyrka)efter skolan så jag får se när det blir ett inlägg, om jag inte tidsinställer ett. Blä dom här mandlarna smakar TVÅL men jag kan inte sluta äta dom, haha.
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0