I have a dream

Någon gång ska jag åka till Paris eller Milano eller kanske New York när det är fashion week där. Även om jag inte är bjuden på någon visning får man ju titta på alla andra som är det, och som klätt upp sig till tänderna. Tyvärr är fashionweek i Paris (sista) slut den 3/10, så efter det blir det ganska tomt i bloggar och på instagram. Under alla veckor, Stockholm-Köpenhamn-New York-London-Milano-Paris bombarderas min instagram av visningsbilder. Och streetstyle. Streetstyle gillar jag mest. Någon gång vill jag åka som streetstylefotograf till en modevecka och fota alla människor. Annars vill jag bli designer. Och ha ett stort internationellt märke. Det vill jag, om 10 år kanske ni har några kläder jag designat i er garderob, vem vet? 
 
Vad ska ni bli när ni blir stora?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0