Godnatt

Nu har jag ÄNTLIGEN råpluggat i 2 timmar och trängt in så mycket som får plats i mitt huvud. Hoppas det inte hinner ramla ut förrän imorgon på provet som är sista lektionen...Kan i alla fall ägna raster åt att plugga. Nu ska jag lägga mig så att jag inte somnar under provet imorgon, det vore ju förargligt...
Godnatt!
Vi fick förresten filmerna idag! Ska nog se catch me if you can imorgon eller lördag kväll.Den är sååå bra! Det är nästan 3 veckor, eller i alla fall 2,5, tills jag ska gå på skolan igen efter imorgon. Nästa vecka har vi PRAO, och efter det höstlov och sen ska jag vara ledig måndag och tisdag.
Godnatt!
 
ps.vilken film tycker du är bäst av sagan om ringen 1,2 eller 3? (jaja jag vet attt dom inte heter så men orkade inte skriva ut hela namnen) ds.


Kommentarer
lisa - foto│konst│mode -

Skrev av mig lite på bloggen (skrev inte direkt så detaljerat om vilka osv) men bara lite allmänna känslor...
kommentera vad du tycker, kommer troligtvis inte ta bort det om du inte gillar det men skriv ändå...så att jag vet :)
kram!! ♥

2012-09-27 @ 22:32:53
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0