Ett nytt försök.

Jag försöker igen att visa outfiten från i fredags den 31/8. Jag hade ingen fotograf och orkade inte krångla med stativet så det fick bli de här bilderna. Bättre lycka nästa gång typ. Jag vill tacka google för att du finns och hjälper mig när jag behöver hjälp. Tack. Och alla snälla människor som lägger upp information på internet.
shirt-hm // knitted sweater-vila // pants-hm // watch-o'clock

Jag älskar mitt fina konfirmationskors! Det syns inte så bra för kameran fokuserade på mitt hår i stället men ni ser väl ungefär. Klockan älskar jag också, den är i gummi och är skön att ha på och väldigt enkel. Finns dessutom i massa olika färger. "vi" (jag, mamma, syrran) har 4 stycken tillsammans. Den här, en slimegrön, en svart och en turkos. Nagellacket är från L'Óreal och färgen är Spicy orange men jag vet inte vilket nummer det är.
Hope you like it. För jag gillade att ha på mig det. Jag ska försöka fixa bättre outfitbilder nästa gång. Får anlita en fotograf. Eller inte, haha. Men jag tar kanske lite bilder med mobilen imorgon så ni kan få se lite bilder när jag kommer hem på fredag! Jag ska packa färdigt och sen FÖRSÖKA peppa inför imorgon fast jag egentligen är så opeppad som är möjligt. Okej nu skriver jag ointressanta saker igen, måste sluta! Godnatt. ELler nej det blir nog ett till inlägg snart, plus att jag ska fixa några tidsinställda!
Ciao!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0