Alla snubbar vill ju vara katt



Jag är avundsjuk på min katt. Han kan bara ligga hemma och SOVA och LATA SIG, i min säng. Varje dag. Han har inga måsten, utom att möjligen skita utomhus och inte bära med möss och fåglar in i huset. Ingen skolplikt eller tvingas springa runt i ösregn på gympan eller så. Och han kan ju gå och klättra överallt för han är en katt. (oh you don't say?). Fast i och för sig. Hur många katter kan shoppa, resa, äta annat än mixat kött/fisk som stinker, prata osv. Men lite fler lata dagar i sängen, tack!
 


Kommentarer
lisa - foto│konst│mode -

Åh clas!!! Älskar dina fina texter clasis ♥♥♥♥♥
Kolla min blogg och kommentera nån gång!-.-
vill träffa dig nån dag btw :)

Svar: hihi tack. jag vill träffa dig också min lillasyster ;) men du måste blogga MER!
Clara

2012-09-11 @ 20:51:25
URL: http://lisaaaasss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0