11 september 2012

Idag är en speciell dag! Den här dagen kommer nog de flesta av oss komma ihåg ett bra tag till och minnas med gläjde. Nej, jag pratar inte om 9/11 (world trade center), jag snackar såklart om bikbok's lansering av webshopen! 
Jag försökte komma in på den men det här kom upp då:
Det finns iofs bikbok inte så långt ifrån där jag bor (med bo-på-landet-mått mätt), ca 2 mil. "Haha" tänker du nog, "jag har 200 meter till närmsta bikbok butik!". Men nu kan alltså vi lantisar också få ta del av det fina sortimentet utan att behöva betala bensinpriset för att få tag i det. 
 
För övrigt är jag väldigt avundsjuk på Kotten just nu. Han ligger bredvid mig i sin säng och har säkert gjort cirka halva dagen. Jag är blöt och frusen efter att haft gympalektion i 50 minuter utomhus som till större delen bestod av kraftig vind och ösregn. Trevligt. Nu blir det nog lite fika för att bli på bättre humör! Och drömma om alla delikatesser årjängsmâten har att erbjuda. Exempelvis munkar, mâtensgodis, pizza, belgiska våfflor, skrabelucker (sockerkakssmet som steks till små...pannkakor typ. med MASSA socker på!). Eller för den vågade; varför inte en skål med klassikern kålsoppa? Det finns nåt för alla!
 
Hej svejs! :)
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0