Världens finaste filt!

ÅH SERIÖST JAG DÖR!!! Kolla in den här filten på H&M home! Visst är den UNDERBAR!?
Kostar 499 kronor, liiite dyr kan man ju tycka... hade den kostat ett par hundralappar mindre hade jag klickat hem den fort som ögat (eller så fort jag fått tillåtelse ;). Den ser ju ut som en enorm härlig halsduk! Vet ni vad förresten? Något väldigt förbjudet hände. JAG BÖRJADE LÄNGTA EFTER JULEN IGÅR! Fy på mig, inte ens november har börjat än och jag börjar redan längta efter snö, kanelte, lussebullar, risgrynsgröt, korta dagar, tända ljus, mysiga tjocka jackor och kängor. Borde det inte vara förbjudet att vara som mig, att längta till nästa säsong innan den man är mitt uppe i ens har passerat hälften? fy på mig. Men jag är så fruktansvärt ARG för att man bara får typ 2 dagar ledigt innan julafton. Jag vill ha minst två veckor! Gärna hela december. Hur hade skolan tänkt att man ska hinna baka, pynta, STÄDA, köpa julklappar, slå in dem, klämma på paket och slappna av och njuta av advent lite, INNAN julafton? Har lust att ta ledigt en vecka innan julafton men det kommer väl aldrig beviljas ;(. Det är liksom veckorna innan julafton som är det bästa med hela julen tycker jag. När man har något att se fram emot. Efter julafton är julen slut enligt mig. Det finns inget att se fram emot förutom en slaskig period mellan-vinter-och-vår. Advent är den bästa tiden på hela året enligt mig, och då ska det förstöras genom att ha SKOLA!?!?!. Seriöst? Kunde hellre ta bort några veckor av sommarlovet och lägga i advent.
Lång text blev det nu. Men är det NÅGON xmas-junkie som håller med mig eller?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0