socker vatten mjölk kanel

Tjenare!
Hade lust att få lite julkänslor (jaja jag är ett julfreak) och kokade lite vatten, tog i massa kanel och socker och hällde i mjölk. Både smakar och luktar juligt och gott! Förra året var en mardröm. Jag hade inte julkänslor ens på SJÄLVASTE JULAFTON! Olagligt borde det vara och dessutom dödsstraff på det. Nästan i alla fall. Så i år har jag bestämt att börja tidigt! Den här "drycken" var faktiskt riktigt god! Ni borde testa!
Koppen är från Indiska tror jag. mina tröja är pappas gamla från H&M. Varm och skön ulltröja (kliar dock). Har även på mig mina fina mysigt tights från cubus som jag fick i julklapp förra året!
Kände mig så vacker att jag tog med den här bilden också.
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0