KREATIV DAG typ

Godmorgon på er! Så skönt med sovmorgon! (fast jag gick upp för över en timme sen) Och lång frukost. Idag är det sol och helt blå himmel och jag får nästan ont i ögonen för hur fint det är ute med solen och alla färgglada träd! Känns som att det bara blir vackrare och vackrare för varje dag, trots att alla löv fallit av vår lilla lönn. Men snart kommer väl kulmen och allt blir "fulare" och fulare. Ska nog ut lite sen, känner mig instängd här hemma.
 
Har väldigt stor lust att göra något kreativt idag, känns bra, för för två veckor sen hade jag den sämsta helgen ever typ. Zombie:ade runt i huset och dagarna kändes oändligt långa... Men nu kan jag se fram emot att resa lite i 7 dagar, bildbomb kommer när jag kommer hem, lovar.
 
Ska försöka få ihop en snygg outfit som jag kan visa er sen! Först lite höstbilder jag fotade igår, då det var lika fint ute.
kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0