Koppfunderingar//Tidsinställt

Haha, såg att mamma hade tagit min stooora tekopp från indiska och satt en blomma i. Gulligt. Jag dricker nästan aldrig ur den ändå, den är för stor tycker jag. Har ändå lust att köpa fler, det finns så många fina mönster. Eller kanske man ska köpa en mindre tekopp (en normalstor alltså) och göra en samling med fina såna. Kanske ska önska mig i julklapp? Jag flyttar ju till lägenhet nästa år (SHIT VAD TIDEN GÅR FORT!) i Karlstad eller Arvika. Och börjar gymnasiet. ojojoj HUR går tiden så fort?

Den här koppen var ju söt! 10kronor på Indiska. Finns i lila också. Vill ha! Fast liiite för liten att dricka te ur... :)
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0