Helg och news

Hejsan!

Idag slutade vi klockan 1 för vi hade egentligen dubbellektion med SO sist idag, men vi hade ingen vikarie för vår lärare så vi fick sluta. Egentligen slutar vi 14:30 varje dag. Så skööönt att sluta tidigt! Idag kom jag hem också för jag fick skjuts. Nice! Imorgon ska jag vara med Lisa. Vi ska nog gå på en second hand, och gärna Broms om jag får min vilja igenom. Jag kan ta med min dator också så vi kan blogga, Lisa. Jag kan använda internet från min mobil till det ;). 

Igår kom det förresten in ett gäng underbara plagg till H&M trend. Vill helst ha den mönstrade skjortan, galet cool!
 
Vill så gärna ha det två topparna! Den blåa är sååå fin! Och skjortan är ascool. Ge mig någon. Please. 


Kommentarer
▲ J0Z

Kikar in och hoppas du haft en bra dag :)

2012-10-19 @ 16:24:35
URL: http://bedeliciious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0