Från barnavdelningen

 
Jag gillar att köpa kläder på barnavdelningen ibland. Mycket billigare och oftast ganska snygga (skulle kunna hugga av armar och ben för att knö ner mig i Zaras kläder för små barn, haha). Plus att t.ex. H&M har ju stl 164 och 170 (jag är 166cm) och det passar bra på mig. Har tillexempel hittat två snygga kjolar på lindex barnavdelning för 19 kronor styck. KAP. Man måste ju inte skylta med att det är från barn, om man tycker det är pinsamt eller nåt. Den här klänningen är från H&Ms barnavdelning och jag minns inte vad den kostade men det var inte mycket pengar. Jag skulle nästan kunna ha en storlek mindre, vet inte vilken storlek den här är men iaf 164 eller 170. Så rata in barnavdelningen i första taget :) (eller jo på kappahl kan du göra det)
hejsvejs!


Kommentarer
Iliyana

great post!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

2012-10-10 @ 07:11:19
URL: http://glamourgirl-bg.blospot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0