Spännande x2

1. Jag övervägde chansen att fly, mot risken att inte överleva om alla som stod och pressade varandra in till musiken, skulle ramla ner för trappan och på mig. Lyckligtvis lyckades alla hålla sig upprätta och ingen ramlade. Phew.
2. Dans på idrotten. Tycker synd om mig och Frida som fick dansa tillsammans tre gånger för att killarna drog sig ur, antagligen när de såg vilket alternativ de hade (nu syftar jag inte på Frida). Stackars pojkar. Några tog i alla fall mod till sig och flydde inte hals över huvud när de skulle dansa med mig. Strongt gjort, grattis.
 
VEM ÄR IDIOTEN SOM SATTE UPP DANS PÅ LÄROPLANEN? Jag KAN inte dansa, misslyckas till och med att dansa bugg. Har ingen koordination när det gäller dans, även om jag är ganska smidigt annars. 
Det var min spännande dag. Skulle förvåna mig om någon annan hade haft en intressantare dag än mig. Eller inte.
Hejrå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0