På vatten och bröd.

Jag vet att den här bloggen lever på instagram-bilder och texter. Kan kännas lite torftigt kanske, men ni som inte har instagram eller av någon okänd anledning inte vill följa mig (vem vill inte det liksom?), så får ni se bilderna ändå, istället för tråkiga "instaweek"-inlägg. Kanske stannar uppe till klockan 12 i natt för att kunna öppna alla kalendrar, både IRL och online. Om de är "förinställda", alltså. Typ den på elle.se och chic.se. Vore kul att vinna något därifrån! Annars har jag ju bästa The body shop-julkalendern. Wiho, längtar tills att få öppna luckan! Känns som eeeevigheter sen jag köpte den, men veckorna har bara PANG PANG PANG svischat förbi. Vilket är ganska skönt, egentligen. Närmare gymnasiet. Varje dag är en dag närmare att få börja i en ny skola, ny klass, förhopnningsvis nya lektioner också. Och tre år som eremit. Hoppas Lisa bor i närheten, Karlstad är en så stor stad... Äh, det går nog bra. Kan ju gå runt på stan och glo på folk, det älskar jag att göra. Eller hänga på bibloiteket, om jag inte har läxor. 
 
Jag förstår inte alla som vill gå natur och ekonomi? Sounds extremely boring to me. Liksom....EKONOMI? Tänker mig gubbar med begynnande flint, kostym och portfölj som springer runt som yra höns...eller nåt. Och NATUR? Är det ens möjligt att vara så intresserad av matte och fysik? Fysik är det värsta ämnet, enligt mig. Men någon måste väl bli doktor, antar jag.
Jag fick ett ryck och målade lite LOTR-art häromdagen. Inte särsskilt nöjd med reslutatet, men himlen blev ganska bra. Jag HOPPAS VERKLIGEN att ni förstår att det är Barad-Dûr, alltså Saurons torn i Mordor. Hehe. Fast om bilden föreställer Merry och Pippin, så skulle det kunna vara orthanc, fast iofs så har det inget öga i sig.
Aja, hejdå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0