Novembereftermiddag

Det är nästan lite drömskt ute nu på eftermiddagarna. Det var helt vindstilla och jättekallt och dödstyst ute igår. Nästan lite spökligt. Men vackert, och dött. Det var inte minsta krusning på sjön. Men till helgen börjar julstöket här hemma! Man måste passa på det...fem (?) helger man har innnan julafton. Hatar verkligen att det är skola tills TVÅ dagar innan julafton typ! Hoppas julafton är på en onsdag snart. Dom kan ju inte tvinga oss att gå på måndagen då, för då får man bara en dag ledigt innan. Om det är på en onsdag är man ledig lördag, söndag, måndag, tisdag. Om det är på en torsdag kanske dom tvingar dit oss de där två, tre EXTREMT onödiga timmarna man har på sista dagen. Kan man inte bara få betyget i näven dagen innan och sen bara ADIOS typ? Skolan är knäpp ibland. I juni vill jag ha en riktig avslutning, men inte vid jul! Bara onödigt tycker jag. 
Min åsikt bara. Till helgen ska jag och Lisa förhoppningsvis ses och baka PEPPARKAKOR! I roliga former osv. Köpa deg på ICA och sen BAKA LOSS. Eller någpt. Gud vad töntig jag är.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0