Mina favoritdjur

1. Lunnefågel
Så coola och söta fåglar. Har älskat dom sen jag var liten.
2. Koala
Samma sak här, coola och söta! Vad ska man kalla dom? Katter, hundar, fiskar, fåglar, apor eller VAD? Har gillat sen jag var liten här också. (HAHA jag vet att det är en windows-bild)
3. Katter!
What to say? Katter är det perfekta djuret. Så självständiga men ändå gosiga (DOCK är inte vår katt särskilt gosvänlig, men han är ändå sällskapssjuk och sover i våra sängar). De är smidiga, söta, luktar gott (till skillnad från stinkande hundar), klarar sig själva så länge de får vatten och mat. Fast egentligen klara sig katter utan någonting. De fixar mat och vatten och sovplats och stimulans själva. Katt är helt enkelt perfekt djur. Jag är defitnitivt en kattmänniska.... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0