Lalalaalöööö....

Hej. Jag vet att detta är den tråkigaste bloggen i världshistorien. När jag får lite mer inspiration så kanske jag börjar igen, eller helt enkelt startar en ny. För den här suger och jag vet det. Just nu används den endast som avreageringssätt. Och typ skriva om saker som nobody gives a shit about. Men så är det ibland. På jullovet kanske det blir bättre. Men just nu är dagar och veckor bara en grå sörja och alla dagar smälter ihop. Det är inte alls kul. Längtar till julen, när det blir vitt på marken och inte är mörkt hela dagen. Man kunde nästan tro att vi bor ovan polcirkeln. Hejdå.
 
ps. kommer uppdatera så ofta jag kan ändå, om någon tror att jag skulle sluta eller nåt. ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0