HAHA

Känns bra när man har 2 unika läsare om dagen. Verkligen. MEN jag ska väl inte klaga. Mamma och pappa är i Stockholm så det är jag, A-I och mormor här hemma tills på onsdag. Har massa trevligheter på gång den här veckan, bland annat prov om satsdelar, 2 matteprov, en inlämningsuppgift, och lite andra småläxor på det. Men om man gör på mitt sätt så blir det inte så mycket plugg ändå. Du bara råpluggar kvällen innan provet, eller sitter uppe halva natten kvällen innan inlämningsuppgiften ska in och skriver. Då får du mer tid att lata dig. Jag blir nästan aldrig stressad av läxor och prov, så det funkar bra för mig. Det är även ett plus att ha bra minne om den här metoden ska funka ;)
Missa inte Project runway sverige ikväll vad du än gör! Hoppas vi på att Björn åker ut den här gången eller? ;)
godnatt typ.
min lilla ET pepparkaka typ. Eller anorektikerpepparkaka kanske. Han är mindre än han ser ut. Eller VAR. Han ligger och knådas i min magsäck just nu. Trevligt.
Intressant...eller inte. Lite trevlig läsning sådär på kvällkvisten.
Om ni inte visste det, så kan jag upplysa er om att tidningen Frida är den sämsta jag någonsin sett. VEMS IDÉ VAR DET ATT ELEVRUMMET SKULLE PRENUMERERA PÅ DEN? Tur att det finns illustrerad vetenskap, så man har något vettigt att läsa.
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0