Empire, HOBBIT

Köpte den här coola tidninge igår på Pressbyrån. Vi var i Karlstad med skolan och hade studiebesök på NWT (inte så kul) och StoraEnso (inte alls kul, förutom när vi gick upp på ett hööögt hus, plus att det luktade skit). Vi fick lite fritid också, och då blev det donken och sen affärer. Det finns fem olika omslag till den här tidningen, dock fanns bara tre av dem i butiken. Den är från Storbritannien tror jag. Det är en filmtidning, och det var 63 sidor THE HOBBIT-stuff och resten var andra filmer. Omslaget är i 3D, coolt! Det fanns med Gandlaf och Thorin Oakenskield också. Ska som sagt finnas två till, vilka som är på dem kan man ju bara gissa. Men jag skulle nog gissa på...någon mer dvärg, kanske Frodo eller så. Who knows. I alla fall, ska läsa alla Hobbit-sidor i helgen om jag har tid, wiho! 
 
Nu känner jag att jag skulle behöva göra samma sak som Gollum (gå på toa alltså), så bye, innan jag kissar på mig ;)
Au revoir!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0